"Jopa minä tajusin :D"
Koulutus – kuten moni muukin asia – on eräänlaista jatkuvaa parantamisen prosessia. Asiakkaat käyvät koulutuksessa, he antavat siitä palautetta. Palaute käsitellään ja siitä viedään asioita seuraavaan koulutukseen, johon uudet ihmiset taas osallistuvat ja antavat palautetta…

Huhtikuussa 2016 pidetyssä höyry- ja lauhdekoulutus LABRAssa tällä kertaa suurimmat muutokset tehtiin kolmanteen päivään, missä käsitellään venttiileitä, säätölaitteita sekä järjestelmästä informaatiota tuottavia laitteita. Haasteena paljon asioita, mutta rajallisesti aikaa. Kysyimmekin – ”mitä ehdottomasti pitäisit mukana, mitä ehkä karsisit?”

Ja näin koulutettavat tuumivat kokemaansa:
”En karsisi mitään pois . Kouluttajat onnistuivat loistavasti. vaikka oli paljon asioita ja aika rajallista.”
”Hankala arvioida, kaikki hyviä aiheita.”
”Vaikea sanoa. Mielenkiintoisia asioita; varsinkin ”microjetit” ja osittaiset jälleenhöyrystymiset jne.”

Kaksi ensimmäistä päivää ovat aika valmiita. Näin asiakkaat niitä arvioivat:
”Lähdettiin tarpeeksi perusasioista liikkeelle. Muutenkin materiaali oli hyvin laadittu ja monipuolinen.”
”Sopivasti jäsennelty kokonaisuus, antoi tietoa monen tasoisille kurssilaisille.”
”Ei liian vakavamielistä - kuitenkin asiassa pysyen”.
”Erinomaiset kouluttajat, jotka osasi vastata kaikkiin kysymyksiin. Ja ilmapiiri oli todella hyvä luokassa”

Kouluarvosana koko koulutuspaketille tällä kertaa oli 9,13 (vastausprosentin ollessa 84)

Ja mikä tärkeintä: kysymykseen ”aiotteko suositella koulutusta yrityksessänne muille henkilöille?”
kaikki vastasivat KYLLÄ!