NULL Konwell
Julkaisimme KonPosti nimistä asiakaslehteä usean vuoden ajan noin kymmenen vuotta sitten. Se jäi tauolle lähinnä sen tekemiseen vaadittavan suuren työmäärän vuoksi, mutta liekki ei sammunut. Vuonna 2019 päätimme aloittaa asiakaslehtemme toimittamisen uudelleen. Nyt nimellä asiantuntijajulkaisu Welldone.

Syitä lehden uudelleenjulkaisuun oli useita.
Vanha lehti oli hyvin tehty ja hyvin usein sieltä tuli skannattua joku artikkeli vastauksena asiakkaan pohdintaan. Tänä päivänä, uuden lehden myötä skannauksiin ei ole tarvetta, kun lehti on luettavissa ja jaettavissa myös digiversiona.

Haluatko lehden vielä printtinä? Katso ohjeet tämän blogin lopussa!

Digitaalisuuden lisäksi halusimme päivittää lehtemme ammattimaisempaan suuntaan. Palkkasimme avuksemme sisällöntuotantoon Leena-Kaisa Simolan Leka-Viestinnästä ja ulkoasun graafiseen muotoiluun Susa Laineen Susalaisesta. Eli haluamme, että lehtemme visuaalisuus vastaa sen sisältöä.

Sisältöä, joka edelleen on se pääsyy uudelleenaloittaa lehden julkaisu.
Reilu kymmenessä vuodessa Konwell on yrityksenä kasvanut huomattavasti. Olemme laajentaneet osaamistamme höyry- ja lauhdepuolelta myös erilaisiin prosessiventtiileihin. Tähän liittyy laaja kotisivu-uudistuksemme, minkä teimme muutama vuosi sitten.

Edelleen joka toinen tekemissämme asiakastyytyväisyyskyselyissä te olette kertoneet, mikä on mielestänne vahvuutemme. Se on palvelualttiuden lisäksi vahva tekninen tietotaito.
Ja omassa ajattelussamme olemme päätyneet siihen, ettemme halua pitää tätä osaamista niin sanotusti vakan alla, vaan jakaa sitä erilaisia olemassa olevia kanavia hyödyntäen.
Infoa löytyy kosolti kotisivuiltamme, mistä löytyy mm runsaasti webinaaritallenteitamme eri aiheista. YouTube kanavallamme Konwell – akatemia löytyy yli 50 tietoiskua ja koko ajan tehdään lisää. Nämä blogit ovat yksi kanava ja tietysti somejulkaisumme LinkedIn ja Facebook.

Teimme marraskuussa 2020 lehtemme lukijakyselyn.
Tulokset olivat kannustavia.

Vastaajista 30,2 % piti lehteä erittäin tarpeellisena ja 51,2% melko tarpeellisena.

Tarpeettomana ei kukaan eli loput 18,6% vastaajista ei ottanut kantaa sisällön tarpeellisuuteen.
Miellyttävyyden osalta vastaavat luvut olivat 20,5 (erittäin miellyttävä), 68,2 (melko miellyttävä) ja 11,4 (ei mielipidettä).

Lehdet löytävät siis jatkossa kotisivuiltamme digiversiona. Kolmas numero, jonka teemana varolaitteet, ilmestyy marras-/joulukuun vaihteessa. Kevään 2021 ensimmäisessä numerossa teemana on huoltotoimintamme. Sitä seuraaviin otan mielelläni vastaan juttuvinkkejä!

Mikäli haluat lehden työpöydällesi myös printtinä, se käy helposti. Lisää nimesi postituslistalle.