Tiedä sitten kehtaako tässä Konwellin puolesta luvata mitään, mutta projektilistauksen mukaan alkuvuosi on tavallistakin kiireisempi markkinointiosastolla.
Päivitetty asiakastyytyväisyyskysely on lähettämistä vaille valmis. Edellinen lähetettiin kaksi vuotta sitten ja nyt on mielenkiintoista kuulla, vieläkö keihäänkärkemme – tekninen tietotaito, joustavuus ja laatu – ovat säilyttäneet asemansa asiakkaidemme silmissä. Entä miten panostuksemme palveluihin – koulutukseen ja huoltoon – näkyy vastauksissa.
Hieman vastauksista riippuen tehdään jatkotoimenpiteitä. Varmaa kuitenkin on, että vastauksia analysoidaan henkilökunnan kesken tarkasti ja peilataan aikaisempiin kyselyihin. Mikäli korjaavia toimenpiteitä tulee tehdä, ne tehdään ja sitoutetaan kaikki mukaan.
Kevään korvalla aloitamme myös pienimuotoisen nettisivu-uudistuksen, jonka tarkoituksena on selkeyttää sivuston löydettävyyttä. Tuotevalikoimamme on kasvanut viime vuosina huomattavasti kattamaan myös mm. erilaisia energiaratkaisuja ja nämä uudet tuotteet ideoiden herättäjinä haluamme nostaa keskeisemmin esille.
Samaan kategoriaan kuluu uudistunut palvelutarjontamme. Uskallan väittää, että tarjoamme tällä hetkellä Suomen parasta höyry- ja lauhdekoulutusta, ainakin mikäli on uskominen asiakaspalautteita. Uutena koulutusmuotona tänä vuonna starttaavat webinaarit, joista saimme jo viime vuoden kokeilussa hyvää palautetta.
Näinhän se menee. Yritykset alati miettivät, kuinka tarjontaa voisi monipuolistaa, parantaa. Asiakaspalautteella saadaan yksi vastaus siitä kuinka näissä on onnistuttu. Mutta sitä ei ehkä onneksi kerro, millaisia kehitysaskeleita asiakkaat lopulta kaipaavat. Se jokaisen yrityksen pitää keksiä ihan itse; ja siinä lienee tämän homman suola.