Toissa viikolla oli käynnissä muutama tapahtuma samaan aikaan: Teknologia 15- messut Helsingissä, Labra- höyry- ja lauhdekurssi tiloissamme Konalassa sekä Mobiler- koulutus Nokian konttorillamme.
Asiakkaita riitti sekä messuilla että koulutuksissa.
On ilo nähdä, kuinka ihmiset haluavat tavata toisiaan vielä kasvotusten näin digitalisaation aikana.
Tämä onkin juuri se asia, josta itse nautin suuresti – asiakkaidemme tapaaminen kasvotusten.
Niin työelämässä, kuin siviilissä on mielestäni tärkeää päästä siihen henkilökohtaiseen kontaktiin, katsoa silmistä silmiin. On aivan eri asia keskustella ihmisen kanssa kasvotusten kuin puhelimessa. Siinä tilanteessa ihminen on tavallaan alasti, koska kehonkieli paljastaa paljon. Tämän voi puhelimessa peittää ja onhan se mukavaa, kun on kasvot jotka yhdistää ääneen.
Haluan vain sanoa kuinka paljon te, hyvät asiakkaat, tuotte väriä elämäämme. Teidän työelämän ”haasteista” tulee yhteisiä. Hyvä asiakassuhde on kuin avioliitto, pelkkä katse riittää jo kertomaan mitä toinen tarkoittaa. Suurin osa meistä tietää mitä tällainen yhteistyö vaatii ja minulla on ilo olla osa kaikkea tätä.