Konwellille tyypillinen palvelucase sai itseni muistelemaan yhtä vastaavaa tapahtumaa.

Kollegani, Ruotsalaisen Jari tuossa aamukahvilla kertoi, kuinka myöhään illalla oli tullut kännykkään soitto asiakkaalta. Tuotanto oli mennyt venttiilirikon vuoksi alas ja apua tarvittiin. Kuin Batman hyppäsi Jari lepakkoautoonsa ja karautti Konalan varastoomme, otti tarvittavat osat varastosta ja pisti taksilla menemään kohti Turkua…

Konwellille tyypillinen palvelucase sai itseni muistelemaan yhtä vastaavaa tapahtumaa.  Helsingin telakka taisi tuolloin kuulua vielä AkerYardsille ja elettiin muistaakseni jotain vapun aikaa. Olin jossakin viihteellä, kun puhelimeeni soitti tuttu suunnittelija vuosien takaa.
Alus oli juuri lähdössä koeajolle, mutta lähdössä oli suuri MUTTA. Keittiöön ei saatu höyryjä, kun eräs ”halpamutiainen” – kuten asiakkaani ilmaisi – päästi höyryt kyljestä läpi. Eikä kyseessä ollut rasistinen ilmaisu, sillä venttiilimaailmassa rakkailla lapsilla on useita nimiä. Lianerotin, roskasihti, mutasuodatin, mutiainen..

Asiakkaani lisäsi draamaa tilanteeseen kertomalla, että kaksimetrinen pääkokki uhkaa häntä 50 senttisellä lihaveitsellä ja sanoo, että höyryt tarvitaan päälle NYT!
No ei mitään, vappunenä irti, taksi alle ja varastolle, mistä kainaloon ARIn laadukas DN 32 lianerotin (snadisti tähän väliin tuotesijoittelua :-0) ja matkaan. Taksi tiputti minut jatkamaan iltaani, vei venttiilin Hietasaaren telakalle, missä sitä oltiin jo portilla vastassa.

Koeajon jälkeen asiakas soitti ja kiitti henkensä pelastamisesta :D
 
Tuo Ruotsalaisen Jarin keikka päättyi kuulemma yhtä onnellisesti. Noin klo 22 taksi lähti Konalasta ja heti puolen yön jälkeen prosessi oli taas käynnissä laitoksella.

 

  • asiakaspalaute
  • asiakastyytyväisyys
  • asiakaspalvelu
  • palvelu
Bloggaajan muut kirjoitukset